Zasady zwrotu
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz prawo do odstąpienia od umowy kupna dokonanego na odległość w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
Przed zwrotem upewnij się czy produkt, który chcesz odesłać spełnia warunki zwrotu. Więcej szczegółów na ten temat znajdziesz tu: Regulamin
-
Zgodnie z obowiązującą ustawą z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w Ustawie, jak np. bezpośredni koszt zwrotu.
Zgodnie z tym zapisem, Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru zakupionego w naszym sklepie.
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru, który z uwagi na swój charakter nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towarów w wysokości 150zł -
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta w przypadku umowy:
Dotyczącej towaru dostarczanego w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (np. depilatory, strzyżarki, prostownice, golarki, słuchawki dokanałowe, szczoteczki itp.),
Której przedmiotem są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczone w zapieczętowanym, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (np. oprogramowanie antywirusowe, oprogramowanie, gry komputerowe itp.),
Której przedmiotem są treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa do odstąpienia od Umowy -
Zwracany produkt powinien znajdować się w stanie niezmienionym.
Dopuszczamy użycie produktu zgodne z jego przeznaczeniem w celu sprawdzenia, czy produkt spełnia oczekiwania.
Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
Prosimy, aby zwracany produkt był zapakowany w oryginalne opakowanie.
Etapy zwrotu
- Wypełnij poniższy formularz (wersja drukowana nie jest wymagana).
- Otrzymasz indywidualny nr zwrotu oraz adres na który należy odesłać zwracany towar. Dane te prześlemy Ci w ciągu 48 godzin, na e-mail, który podasz w poniższym formularzu, dlatego upewnij się, że jest on poprawny.
- Zapakuj towar w sposób umożliwiający jego bezpieczny transport i odeślij go.
- Oczekuj na zwrot należnej kwoty tym samym kanałem płatności, którym zapłaciłeś. Jeśli zapłaciłeś przelewem tradycyjnym lub gotówką przy odbiorze wypełnij pole "Numer rachunku do zwrotu".
Zasady reklamacji
Masz prawo do reklamacji zakupionego u nas produktu. Nie wysyłaj do nas reklamowanego produktu, bez uprzedniego kontaktu, ponieważ musimy uznać czy reklamacja jest zasadna. Więcej szczegółów na ten temat znajdziesz tu: Regulamin
Etapy reklamacji
- Wypełnij poniższy formularz (wersja drukowana nie jest wymagana).
- Konsultant sklepu skontaktuje się z Tobą drogą mailową w ciągu kolejnych 48 godzin roboczych
- Konsultant poda Ci indywidualny numer RMA informując o następnych krokach